Menu
 

U vezi sa zdravstvenom situacijom u svetu i zemlji izazvanom korona virusom 2019 (COVID-19), Mobi Banka čini sve da ispuni vaše svakodnevne finansijske potrebe, ujedno brinući o zdravlju i bezbednosti korisnika, zaposlenih i zajednice u kojoj posluje. Na ovoj stranici možete naći relevantne informacije i preporuke kao mere prevencije i zaštite u narednom periodu.

 
 

Upravljaj finansijama
onlajn i bezbedno




Saznaj kako da iskoristiš sve prednosti mobilnog bankarstva dok si kod kuće!




 
 

Olakšice za korisnike
Mobi Banke



Kako bi korisnicima omogućila dodatnu finansijsku podršku, Mobi Banka uvela je određene olakšice.



 
 

Informacije o moratorijumu





Moratorijum predstavlja zastoj u otplati obaveza po osnovu kreditnih proizvoda koje korisnici Banke imaju u korišćenju. 



 
 

Važna obaveštenja

 
Radno vreme kontakt centra Automatsko produženje dozvoljenog prekoračenja tokom vanrednog stanja
 

Uz naše digitalne usluge Banka je tu kad god vam treba!

 
 
 
 
 

Kako da aktivirate i koristite
internet i mobilnu aplikaciju Mobi Banke


Svim korisnicima Mobi Banke od momenta zaključenja ugovora o tekućem računu omogućen je, bez naknade, pristup internet i mobilnoj aplikaciji Banke. 


Više informacija o mobilnoj i internet aplikaciji. 

 
 
 

Uvek uz vas!


Radno vreme Kontakt centra Mobi Banke je radnim danima 09 do 20 časova, a vikendom od 09 do 17 časova. U istom periodu dostupni smo vam putem onlajn podrške na čet kanalu na stranici online.mobibanka.rs, na opciji „ Get help“.

Radno vreme ekspoziture Mobi Banke u Omladinskih brigada 88: od ponedeljka do petka od 09 do 15 časova.

Za podršku, pitanja ili savete možete se obratiti našem Kontakt centru na jedan od sledećih načina:
  • Pozivom na broj 063 - 9005 (naša preporuka je da nas kontaktirate elektronskim putem, usled mogućeg većeg broja poziva i dužeg čekanja na javljanje operatera).
  • Kroz opciju Zahtevi u inboxu internet i mobilne aplikacije
  • Imejlom na banka@mobibanka.rs
  • Na Facebook-u, Twitter-u, Instagram-u
Za Mobi Banku, zdravlje naših korisnika, saradnika, zaposlenih i zajednice kao i bezbednost podataka predstavljaju najveći prioritet u poslovanju. Nastavićemo da pratimo aktuelnu situaciju i razmatramo dodatne mere podrške i aktivnosti, shodno potrebama. Molimo vas da posećujete ovu stranicu za relevantne i pravovremene informacije, u skladu sa razvojem situacije.

Budite zdravi i čuvajte se!