Besplatno održavanje kreditne kartice 3 u 1 Telenor banke za nove korisnike

Share this:

Menu
O NAMA MEDIJA CENTAR NOVOSTI I SAOPŠTENJA BESPLATNO ODRŽAVANJE KREDITNE KARTICE 3 U 1 TELENOR BANKE ZA NOVE KORISNIKE

Share this:

NAZAD
 
Beograd, 11. mart 2016 – Svi novi korisnici kreditne kartice 3 u 1 Telenor banke dobijaju  besplatno održavanje kreditne kartice do kraja 2016. ukoliko podnesu zahtev od 15. marta do 31. maja.

 
Pogodnost koju donosi kartica 3 u 1 je, pre svega, mogućnost naprednog upravljanja karticom putem interneta ili mobilne aplikacije. Na taj način korisnici mogu da uštede vreme koje bi im bilo potrebno za odlazak u banku i sve završe onlajn, sa samo par klikova.


Bez odlaska u banku, preko mobilne aplikacije Telenor banke moguće je podesiti limite za  podizanje sredstava na bankomatima, kao i za plaćanja na   prodajnim mestima i putem interneta. Takođe, moguće je imati trenutni uvid u stanje, i buduće obaveze. Moguće je podešavati karticu i prilagođavati je ličnim potrebama što podrazumeva biranje kanala plaćanja, i njihovo uključivaje i isključivanje, zatim aktiviranje, izbor ili promenu PIN-a, blokadu ili zamenu kartice.


Da podsetimo, mogućnosti koje pruža 3u1 kreditna kartica Telenor banke su: revolving,  refinansiranje i plaćanje.


Uz tu kreditnu karticu  korisnicima je novac uvek dostupan, vraćanje pozajmljene sume počinje i do 45 dana kasnije, dok je otplaćeni deo duga odmah raspoloživ za korišćenje. 
Kartica ima sve pogodnosti standardne kreditne kartice uz mogućnost refinansiranja na rate, kao i onlajn plaćanja putem interneta ili mobilne aplikacije Telenor banke (plaćanje na drugi račun, plaćanje računa na klik, dopuna, prenos sa kreditnog limita na tekući račun).  



Telenor banka predstavlja najbrže rastuću onlajn banku u regionu i svojim korisnicima nudi inovativne servise koji spajaju telekomunikacijske i finansijske usluge. 
 
Telenor banka deo je Telenor grupe, jednog od vodećih svetskih mobilnih operatora, koja ima više od 200 miliona korisnika na 13 tržišta. Telenor je najveći pojedinačni investitor u Srbiji sa početnim ulaganjem od 1,5 milijarde evra. Otvaranjem Telenor banke, Telenor je građanima Srbije ponudio savremene i inovativne onlajn finansijske usluge. Prva mobilna i onlajn banka u zemlji orijentisana je na dnevne transakcije građana i laureat je Američke privredne komore kao Lider promena.
 

 
Kontakt za novinare:
Jelena Stanković, specijalista za komunikacije, Telenor banka, 063 430 117, jelena.a.stankovic@telenor.rs