Menu

Dobro došli u korisnički servis Mobi Banke!

 
 
 
Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti Ostanite bezbedni - Zaštitite se od phishing internet prevara
 

Upoznaj svog Mobi Banka savetnika na jednoj od sledećih lokacija

Tu smo da odgovorimo na sva tvoja pitanja. 


Ukoliko su ti potrebne dodatne informacije o našim proizvodima i uslugama, kao i za sva pitanja, sugestije i zahteve, kontakt centar ti je na raspolaganju.Kako bismo bili u mogućnosti da ti pružimo informacije o tvom platnom računu, neophodno je da nas kontaktiraš sa broja telefona ili imejla registrovanog prilikom otvaranja računa, kao i da pripremiš i poslednje tri cifre JMBG broja.

 
 

Do kontakt centra možeš doći:

  • Putem četa sa operaterom na početnoj stranici internet aplikacije - kroz opciju „Započni čet“
  • Kroz opciju zahtevi  u okviru inboksa u svojoj internet i mobilnoj aplikaciji
  • Pozivom na broj 063/9005
  • Putem imejl adrese banka@mobibanka.rs
  • Na društvenim mrežama Fejsbuk i Tviter

 

Poziv ka kontakt centru je besplatan za sve korisnike Yettel mreže dok se za ostale mreže kao i za pozive iz rominga - poziv naplaćuje u skladu sa tarifnikom operatera.

Radno vreme korisničkog centra za prijem poziva radnim danima je od 9h do 19h i vikendom od 8h do 16h.

U periodu od 8h do 22h radnim danima i vikendom od 8 do 16h dostupni smo vam i putem onlajn podrške na čet kanalu na stranici online.mobibanka.rs, na opciji „Započni čet“.



 

Zaboravio si podatke za pristup svojoj aplikaciji ili ne uspevaš da se uloguješ?

   Klikni ovde.   

 

I dalje imaš pitanja? Zašto nas ne kontaktiraš direktno?

 
 


 
 

Ime roditelja navedeno u ugovoru
 


Poslednje tri cifre jedinstvenog matičnog broja gradjana (JMBG)
 

 

 

 
 
Da bi tvoja poruka bila prosleđena, potrebno je da popuniš sva polja. Mobi Banka se obavezuje da odgovara samo na pitanja u vezi sa svojim uslugama i proizvodima.