Menu
STANOVNIŠTVO PODRŠKA OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE
  • news-img
    19.08.2022.

    Obaveštenje o uvođenju platnog računa sa osnovnim uslugama

    Saglasno Odluci Narodne banke Srbije o platnom računu sa osnovnim uslugama koja se primenjuje od 19.08.2022. godine, Mobi Banka od navedenog datuma korisnicima nudi mogućnost otvaranja i vođenja platnog računa sa osnovnim uslugama.

  • news-img
    18.08.2022.

    Radovi na Telekom mreži – mogući kratkotrajni prekidi u slanju SMS poruka

    Usled najavljenih radova na Telekom mreži, 19.08.2022. u periodu od 00:00 do 02:00 časova, mogući su kratkotrajni prekidi u slanju SMS poruka.

  • news-img
    08.08.2022.

    Sve usluge i servisi Banke su dostupni

    Poštovani korisnici, Sve usluge i servisi Banke su sada dostupni i možete ih neometano koristiti. Hvala na razumevanju i strpljenju.

  • news-img
    07.08.2022.

    Privremena nedostupnost pojedinih usluga Mobi Banke

    Poštovani korisnici, Želimo da vas obavestimo da je, usled tehničkih smetnji, moguć otežani pristup aplikacijama Banke, kao i poteškoće pri plaćanju platnim karticama. Uplate i isplate na bankomatima u dinarima se odvijaju neometano, dok u evrima privremeno nisu dostupne. Očekujemo da će do 13 časova sve funkcionalnosti banke biti u potpunosti stabilne, i činimo sve da to obezbedimo u najkraćem roku. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju.

  • news-img
    05.08.2022.

    OTVORENO PISMO DIREKTORA MOBI BANKE

    Pavel Maco, predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke, uputio je otvoreno pismo izvinjenja svim korisnicima nakon prekida u radu sistema Banke početkom nedelje. „Žao nam je što smo izneverili vaše poverenje koje godinama gradimo. Nakon prekida u radu našeg informacionog sistema sa kojima ste se susreli početkom ove nedelje, želeo sam da se lično izvinim ukoliko vam je ova situacija prouzrokovala neprijatnosti“, rekao je Maco. Direktor Mobi Banke objasnio je da se problem desio zbog optimizacije sistema koja je pokrenuta u nedelju, 31. jula, u toku noći, a koja nije bila završena u predviđenom vremenu. Uz povećan obim transakcija i aktivnosti koji su karakteristični za početak meseca, korišćenje aplikacije, plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima nisu funkcionisali.

  • news-img
    02.08.2022.

    Privremena nedostupnost aplikacija i pojedinih usluga Mobi Banke

    Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema. Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli.

  • news-img
    02.08.2022.

    Aplikacije i usluge banke su ponovo dostupne

    Nakon tehničkih poteškoća, usluge i servisi banke su sada dostupni i možete ih neometano koristiti. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju.

  • news-img
    28.04.2022.

    Radno vreme Kontakt centra i ekspoziture tokom prvomajskih praznika

    Tokom prvomajskih praznika, od subote, 30.04.2022. zaključno sa utorkom, 03.05.2022, Kontakt centar Mobi Banke radiće od 10 do 18 časova. U istom periodu na raspolaganju smo vam putem čet kanala na stranici online.mobibanka.rs (opcija „Započni čet“). Ekspozitura Mobi Banke neće raditi tokom praznika.

  • news-img
    20.04.2022.

    Radno vreme Kontakt centra i ekspoziture tokom uskršnjih praznika

    Tokom uskršnjih praznika, Kontakt centar Mobi Banke imaće izmenjeno radno vreme: od petka 22. aprila zaključno sa ponedeljkom 25. aprila, od 10 do 18 časova. U istom periodu dostupni smo vam putem onlajn podrške na čet kanalu na stranici online.mobibanka.rs, na opciji „Započni čet“. Ekspozitura Mobi Banke neće raditi tokom praznika.

  • news-img
    15.04.2022.

    Planirani radovi - privremena nedostupnost aplikacija i pojedinih usluga Mobi Banke

    Usled planiranih radova na sistemu, u nedelju 17.aprila, u periodu od 04:00 do 05:00 časova, mobilna i internet aplikacija biće privremeno nedostupne. Tokom radova, moguće su i privremene poteškoće pri izvršenju transakcija i priliva. Zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju.

  • news-img
    06.04.2022.

    Obaveštenje o planiranim radovima

    Usled planiranih radova na opremi provajdera telekomunikacionih usluga, 07.04.2022. godine u periodu od 00:30 do 06:00 časova, može doći do povremenih prekida u konekciji učesnika sa IPS sistemom. Tokom radova, moguće su i privremene poteškoće pri izvršenju transakcija i podizanju EUR na bankomatima. Zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju.

  • news-img
    10.03.2022.

    Obaveštenje o odbijenim transakcijama u inostranstvu

    U skladu sa Tarifnikom Banke od 01.10.2021. godine, svaka odbijena transakcija plaćanja debitnom ili kreditnom karticom u inostranstvu (uključujući i internet plaćanja) naplaćuje se 35 RSD. Napominjemo da se naplata naknade za kreditnu karticu primenjuje ukoliko je kreditni limit aktiviran posle 05.10.2021. godine. Ističemo da je iznos navedene naknade u skladu sa stvarnim troškovima koje Banka ima po ovom osnovu.

  • news-img
    04.03.2022.

    Privremeno nedostupna IPS plaćanja 5. marta

    Usled radova na sistemu IPS plaćanja, korisnicima bankarskih aplikacija ova usluga neće biti dostupna u subotu, 5. marta 2022. godine od 05 do 06.30 časova. Nakon ovog perioda očekuje se da se IPS plaćanja obavljaju neometano.

  • news-img
    01.03.2022.

    Telenor postaje Yettel

    Telenor Srbija od danas nastavlja da posluje pod imenom Yettel. Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend Telenor – u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.

  • news-img
    14.02.2022.

    Radno vreme Kontakt centra i ekspoziture Mobi Banke tokom praznika

    Tokom praznika, Kontakt centar imaće izmenjeno radno vreme: 15. i 16. februara od 10 do 18 časova. Ekspozitura Mobi Banke neće raditi tokom praznika.