-
24.11.2023.
Obaveštenje o planiranim radovima
Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu koji će se izvoditi u nedelju, 26. novembra, od 01.00 do 06.00 časova. U ovom periodu, moguća su kratkotrajna čekanja prilikom pristupanja našim aplikacijama.
-
19.11.2023.
Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti usluga Mobi Banke
Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da vas obavestimo da je druga faza unapređenja našeg sistema uspešno završena i sve naše usluge su ponovo dostupne nekoliko sati ranije u odnosu na planirano vreme.
-
15.11.2023.
Planirani downtime: 18. i 19. novembar
Kao što smo prethodno najavili, naš proces transformacije je počeo i u narednom periodu nas očekuju važna i neophodna unapređenja sistema. Druga faza planiranih radova trajaće od subote, 18.11.2023. godine 01:00 časova do nedelje 19.11.2023. u 23:00 časova.
-
06.11.2023.
Obaveštenje o planiranim unapređenjima sistema Mobi Banke
Želimo da vas obavestimo da smo za nedelju, 12.11.2023. planirali prvu fazu unapređenja sistema, zbog čega naša mobilna i internet aplikacija, kao i pojedine usluge, privremeno neće biti dostupne, u periodu od 01:00 do 06:00 časova.
-
17.10.2023.
Najava planiranih radova
Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu koji će se izvoditi u toku noći, 18. oktobra od 02:00 do 03:00 časova. Tokom trajanja radova, neće biti dostupna plaćanja karticama ni autentifikacija na bankomatima.
-
16.10.2023.
Obaveštenje u vezi sa IPS plaćanjima
Dragi korisnici, Ukoliko ste od jutros inicirali IPS plaćanje preko naše aplikacije, želimo da vas obavestimo da je vaš nalog izvršen, ali da se usled tehničkih poteškoća u aplikaciji i dalje vodi kao rezervacija.
-
26.09.2023.
Najava planiranih radova
Najava planiranih radova Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu, koji ce se izvoditi 26.09. (od 23:00 do 23:30 časova) i 27.09. (od 00:30 do 04:00 časova). Tokom trajanja radova, usluge koje kratkotrajno mogu biti nedostupne su: • Promena PINa • Aktivacija kartica • Blokada kartica • Promene kartičnih limita Sve naše ostale usluge možete neometano koristiti u svakom trenutku. Vaša, Mobi Banka
-
13.09.2023.
Obaveštenje o pokušaju prevare na društvenim mrežama
Na društvenim mrežama Facebook i Instagram pojavio se lažni profil pod nazivom Bonus Survey koji koristi ime i logo Mobi Banke, i putem sponzorisanih objava poziva korisnike da popune kratku anketu kako bi ostvarili pravo na navodnu novčanu nagradu.
-
01.09.2023.
Obaveštenje za korisnike o cenama naknada i provizija
Podsećamo vas da će se, u skladu sa Odlukom o privremenim izmenama tarife iz avgusta 2022. godine, od 1. Septembra 2023. godine naknade i provizije Mobi Banke vratiti na nivo koji je bio važeći pre uvođenja moratorijuma.
-
21.08.2023.
Uplata jednokratne novčane pomoći majkama
Republika Srbija opredelila je novčanu pomoć u iznosu od 10.000 RSD za svako dete koje je rođeno 21. novembra 2006. godine, ili nakon tog datuma, i koje je državljanin Republike Srbije na dan stupanja na snagu Zakona o Privremenom registru majki i drugih lica kojima se uplaćuje novčana pomoć.
-
29.07.2023.
OBAVEŠTENJE O ZADUŽENJU RAČUNA
Dragi korisnici, Postoji mogućnost da su pojedina plaćanja dva puta zadužila vaš račun. Sporne transakcije će biti stornirane u najkraćem roku, kako bi vaše stanje na računu u aplikaciji bilo ispravno. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti. Hvala na razumevanju.
-
29.07.2023.
Važno obaveštenje – prikaz stanja na tekućem računu
Želimo da vas obavestimo da su duplirana zaduženja koja su se danas pojavila kod pojedinih korisnika uspešno stornirana, i stanja na računu u aplikaciji su ispravna. Nažalost, usled nepredviđene situacije, pojedine transakcije su u toku dana duplirane, a sredstva rezervisana. Razumemo da vas je ova situacija zabrinula, i iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti koju smo prouzrokovali nekima od vas. U narednom periodu ćemo učiniti sve što je u našoj moći da vratimo vaše poverenje koje nam je najvažnije. Hvala vam na strpljenju i molimo vas za razumevanje. Vaša, Mobi Banka
-
24.07.2023.
Važno obaveštenje – lažni profil Banke na društvenim mrežama
Obavešteni smo da se nedavno na društvenim mrežama pojavio lažni profil koji koristi ime i logo Mobi Banke, i poziva korisnike da popune anketu na nebezbednom sajtu kako bi ostvarili pravo na novčanu nagradu. U cilju bezbednosti vaših podataka, molimo vas da ne pristupate ovom sajtu i ne ostavljate svoje lične podatke. Preduzeli smo sve mere kako bi navedeni sajt u što kraćem roku bio blokiran i uklonjen. U slučaju da ste već pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice, molimo vas da se u što kraćem roku obratite našem Kontakt centru na broj 063 9005.
-
18.05.2023.
Unapređenje sistema Mobi Banke
Obaveštavamo vas da smo za petak, 19. maj, u periodu od 22:00 do 00:00 časova, planirali radove na unapređenju sistema Banke.
-
12.05.2023.
Unapređenje sistema Mobi Banke
Dragi korisnici, Obaveštavamo vas da smo za ponedeljak, 15. maj, u periodu od 22.00 do 00.00 časova, planirali radove na unapređenju sistema Banke. U ovom periodu moći ćete neometano da koristite sve naše usluge, ali je moguće da će doći do manjih usporenja u sistemu. Vaša, Mobi Banka