Menu
STANOVNIŠTVO PODRŠKA OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE
  • news-img
    24.11.2023.

    Obaveštenje o planiranim radovima

    Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu koji će se izvoditi u nedelju, 26. novembra, od 01.00 do 06.00 časova. U ovom periodu, moguća su kratkotrajna čekanja prilikom pristupanja našim aplikacijama.

  • news-img
    19.11.2023.

    Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti usluga Mobi Banke

    Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da vas obavestimo da je druga faza unapređenja našeg sistema uspešno završena i sve naše usluge su ponovo dostupne nekoliko sati ranije u odnosu na planirano vreme.

  • news-img
    15.11.2023.

    Planirani downtime: 18. i 19. novembar

    Kao što smo prethodno najavili, naš proces transformacije je počeo i u narednom periodu nas očekuju važna i neophodna unapređenja sistema. Druga faza planiranih radova trajaće od subote, 18.11.2023. godine 01:00 časova do nedelje 19.11.2023. u 23:00 časova.

  • news-img
    06.11.2023.

    Obaveštenje o planiranim unapređenjima sistema Mobi Banke

    Želimo da vas obavestimo da smo za nedelju, 12.11.2023. planirali prvu fazu unapređenja sistema, zbog čega naša mobilna i internet aplikacija, kao i pojedine usluge, privremeno neće biti dostupne, u periodu od 01:00 do 06:00 časova.

  • news-img
    17.10.2023.

    Najava planiranih radova

    Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu koji će se izvoditi u toku noći, 18. oktobra od 02:00 do 03:00 časova. Tokom trajanja radova, neće biti dostupna plaćanja karticama ni autentifikacija na bankomatima.

  • news-img
    16.10.2023.

    Obaveštenje u vezi sa IPS plaćanjima

    Dragi korisnici, Ukoliko ste od jutros inicirali IPS plaćanje preko naše aplikacije, želimo da vas obavestimo da je vaš nalog izvršen, ali da se usled tehničkih poteškoća u aplikaciji i dalje vodi kao rezervacija.

  • news-img
    26.09.2023.

    Najava planiranih radova

    Najava planiranih radova Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu, koji ce se izvoditi 26.09. (od 23:00 do 23:30 časova) i 27.09. (od 00:30 do 04:00 časova). Tokom trajanja radova, usluge koje kratkotrajno mogu biti nedostupne su: • Promena PINa • Aktivacija kartica • Blokada kartica • Promene kartičnih limita Sve naše ostale usluge možete neometano koristiti u svakom trenutku. Vaša, Mobi Banka

  • news-img
    13.09.2023.

    Obaveštenje o pokušaju prevare na društvenim mrežama

    Na društvenim mrežama Facebook i Instagram pojavio se lažni profil pod nazivom Bonus Survey koji koristi ime i logo Mobi Banke, i putem sponzorisanih objava poziva korisnike da popune kratku anketu kako bi ostvarili pravo na navodnu novčanu nagradu.

  • news-img
    01.09.2023.

    Obaveštenje za korisnike o cenama naknada i provizija

    Podsećamo vas da će se, u skladu sa Odlukom o privremenim izmenama tarife iz avgusta 2022. godine, od 1. Septembra 2023. godine naknade i provizije Mobi Banke vratiti na nivo koji je bio važeći pre uvođenja moratorijuma.

  • news-img
    21.08.2023.

    Uplata jednokratne novčane pomoći majkama

    Republika Srbija opredelila je novčanu pomoć u iznosu od 10.000 RSD za svako dete koje je rođeno 21. novembra 2006. godine, ili nakon tog datuma, i koje je državljanin Republike Srbije na dan stupanja na snagu Zakona o Privremenom registru majki i drugih lica kojima se uplaćuje novčana pomoć.

  • news-img
    29.07.2023.

    OBAVEŠTENJE O ZADUŽENJU RAČUNA

    Dragi korisnici, Postoji mogućnost da su pojedina plaćanja dva puta zadužila vaš račun. Sporne transakcije će biti stornirane u najkraćem roku, kako bi vaše stanje na računu u aplikaciji bilo ispravno. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti. Hvala na razumevanju.

  • news-img
    29.07.2023.

    Važno obaveštenje – prikaz stanja na tekućem računu

    Želimo da vas obavestimo da su duplirana zaduženja koja su se danas pojavila kod pojedinih korisnika uspešno stornirana, i stanja na računu u aplikaciji su ispravna. Nažalost, usled nepredviđene situacije, pojedine transakcije su u toku dana duplirane, a sredstva rezervisana. Razumemo da vas je ova situacija zabrinula, i iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti koju smo prouzrokovali nekima od vas. U narednom periodu ćemo učiniti sve što je u našoj moći da vratimo vaše poverenje koje nam je najvažnije. Hvala vam na strpljenju i molimo vas za razumevanje. Vaša, Mobi Banka

  • news-img
    24.07.2023.

    Važno obaveštenje – lažni profil Banke na društvenim mrežama

    Obavešteni smo da se nedavno na društvenim mrežama pojavio lažni profil koji koristi ime i logo Mobi Banke, i poziva korisnike da popune anketu na nebezbednom sajtu kako bi ostvarili pravo na novčanu nagradu. U cilju bezbednosti vaših podataka, molimo vas da ne pristupate ovom sajtu i ne ostavljate svoje lične podatke. Preduzeli smo sve mere kako bi navedeni sajt u što kraćem roku bio blokiran i uklonjen. U slučaju da ste već pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice, molimo vas da se u što kraćem roku obratite našem Kontakt centru na broj 063 9005.

  • news-img
    18.05.2023.

    Unapređenje sistema Mobi Banke

    Obaveštavamo vas da smo za petak, 19. maj, u periodu od 22:00 do 00:00 časova, planirali radove na unapređenju sistema Banke.

  • news-img
    12.05.2023.

    Unapređenje sistema Mobi Banke

    Dragi korisnici, Obaveštavamo vas da smo za ponedeljak, 15. maj, u periodu od 22.00 do 00.00 časova, planirali radove na unapređenju sistema Banke. U ovom periodu moći ćete neometano da koristite sve naše usluge, ali je moguće da će doći do manjih usporenja u sistemu. Vaša, Mobi Banka