Menu
STANOVNIŠTVO PODRŠKA OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE
  • news-img
    27.12.2023.

    Radno vreme tokom novogodišnjih i božićnih praznika 2024. godine

    Tokom praznika, Kontakt centar i ekspozitura Mobi Banke imaće izmenjeno radno vreme. Kontakt centar radiće 01, 02. i 07. januara od 10 do 16 časova. Radno vreme ekspoziture 29. decembra je od 9 do 14 časova, dok su 1. i 2. januar neradni.

  • news-img
    19.12.2023.

    Obaveštenje o pokušaju prevare putem mejla i SMS poruka

    Primećena je pojava prevarnih SMS poruka koje zloupotrebljavaju ime i logotip JP „Pošta Srbije“ i pozivaju korisnike da putem linka izvrše uplatu i unesu jednokratnu lozinku kako bi mogli da podignu izvesnu pošiljku. Dodatno, koristimo ovu priliku da skrenemo pažnju i na pojavu malicioznih mejlova u kojima se od korisnika traži da izvrše ažuriranje ličnih podataka.

  • news-img
    16.12.2023.

    Mobilna aplikacija je ponovo dostupna

    Poštovani korisnici, Obaveštavamo vas da je mobilna aplikacija ponovo dostupna. Hvala na strpljenju i razumevanju.

  • news-img
    15.12.2023.

    Privremena nedostupnost mobilne aplikacije

    Usled velikog saobraćaja i opterećenja mreže koje je registrovala naša partnerska kompanija, pristup našoj mobilnoj aplikaciji je trenutno otežan. Molimo vas da u narednom periodu koristite našu web aplikaciju koja je u potpunosti operativna.

  • news-img
    24.11.2023.

    Obaveštenje o planiranim radovima

    Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu koji će se izvoditi u nedelju, 26. novembra, od 01.00 do 06.00 časova. U ovom periodu, moguća su kratkotrajna čekanja prilikom pristupanja našim aplikacijama.

  • news-img
    19.11.2023.

    Obaveštenje o ponovnoj dostupnosti usluga Mobi Banke

    Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da vas obavestimo da je druga faza unapređenja našeg sistema uspešno završena i sve naše usluge su ponovo dostupne nekoliko sati ranije u odnosu na planirano vreme.

  • news-img
    15.11.2023.

    Planirani downtime: 18. i 19. novembar

    Kao što smo prethodno najavili, naš proces transformacije je počeo i u narednom periodu nas očekuju važna i neophodna unapređenja sistema. Druga faza planiranih radova trajaće od subote, 18.11.2023. godine 01:00 časova do nedelje 19.11.2023. u 23:00 časova.

  • news-img
    06.11.2023.

    Obaveštenje o planiranim unapređenjima sistema Mobi Banke

    Želimo da vas obavestimo da smo za nedelju, 12.11.2023. planirali prvu fazu unapređenja sistema, zbog čega naša mobilna i internet aplikacija, kao i pojedine usluge, privremeno neće biti dostupne, u periodu od 01:00 do 06:00 časova.

  • news-img
    17.10.2023.

    Najava planiranih radova

    Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu koji će se izvoditi u toku noći, 18. oktobra od 02:00 do 03:00 časova. Tokom trajanja radova, neće biti dostupna plaćanja karticama ni autentifikacija na bankomatima.

  • news-img
    16.10.2023.

    Obaveštenje u vezi sa IPS plaćanjima

    Dragi korisnici, Ukoliko ste od jutros inicirali IPS plaćanje preko naše aplikacije, želimo da vas obavestimo da je vaš nalog izvršen, ali da se usled tehničkih poteškoća u aplikaciji i dalje vodi kao rezervacija.

  • news-img
    26.09.2023.

    Najava planiranih radova

    Najava planiranih radova Želimo da vas obavestimo o planiranim radovima na sistemu, koji ce se izvoditi 26.09. (od 23:00 do 23:30 časova) i 27.09. (od 00:30 do 04:00 časova). Tokom trajanja radova, usluge koje kratkotrajno mogu biti nedostupne su: • Promena PINa • Aktivacija kartica • Blokada kartica • Promene kartičnih limita Sve naše ostale usluge možete neometano koristiti u svakom trenutku. Vaša, Mobi Banka

  • news-img
    13.09.2023.

    Obaveštenje o pokušaju prevare na društvenim mrežama

    Na društvenim mrežama Facebook i Instagram pojavio se lažni profil pod nazivom Bonus Survey koji koristi ime i logo Mobi Banke, i putem sponzorisanih objava poziva korisnike da popune kratku anketu kako bi ostvarili pravo na navodnu novčanu nagradu.

  • news-img
    01.09.2023.

    Obaveštenje za korisnike o cenama naknada i provizija

    Podsećamo vas da će se, u skladu sa Odlukom o privremenim izmenama tarife iz avgusta 2022. godine, od 1. Septembra 2023. godine naknade i provizije Mobi Banke vratiti na nivo koji je bio važeći pre uvođenja moratorijuma.

  • news-img
    21.08.2023.

    Uplata jednokratne novčane pomoći majkama

    Republika Srbija opredelila je novčanu pomoć u iznosu od 10.000 RSD za svako dete koje je rođeno 21. novembra 2006. godine, ili nakon tog datuma, i koje je državljanin Republike Srbije na dan stupanja na snagu Zakona o Privremenom registru majki i drugih lica kojima se uplaćuje novčana pomoć.

  • news-img
    29.07.2023.

    OBAVEŠTENJE O ZADUŽENJU RAČUNA

    Dragi korisnici, Postoji mogućnost da su pojedina plaćanja dva puta zadužila vaš račun. Sporne transakcije će biti stornirane u najkraćem roku, kako bi vaše stanje na računu u aplikaciji bilo ispravno. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti. Hvala na razumevanju.