Karticama Telenor banke plaćanje u inostranstvu bez provizije

Share this:

Menu
O NAMA MEDIJA CENTAR NOVOSTI I SAOPŠTENJA KARTICAMA TELENOR BANKE PLAĆANJE U INOSTRANSTVU BEZ PROVIZIJE

Share this:

NAZAD
 
13. jun, 2016 – Korisnici Telenor banke mogu plaćati robu i usluge u inostranstvu, kreditnim i debitnim karticama, bez provizije. Takođe, novac se jednostavno i sigurno može razmeniti putem aplikacije Telenor banke, po poebno povoljnom kursu za evre, kao u menjačnici. 
 
„Želimo da našim korisnicima omogućimo što lakši i komforniji boravak u inostranstvu. Cilj nam je da oni ne budu u obavezi da nose gotovinu sa sobom, tragaju za menjačnicama i troše novac na provizije. Mobilna aplikacija Telenor banke im to omogućava, kao i da karticu podese i prilagode ličnim potrebama“, kaže Marko Carević, direktor marketinga Telenor banke.


Na tekućem računu dostupno je šest različitih valuta - dinari, evri, dolari, britanske funte, švajcarski franci i norveške krune. 


Putem svoje internet i mobilne aplikacije, korisnici u svakom trenutku imaju uvid u stanje na računu. Mogu postaviti limite za plaćanje i podizanje sa bankomata, kao i odlučiti o aktiviranju kanala potrošnje kao što su bankomati, prodajna mesta i internet. 


Putem aplikacije su dostupna sva podešavanja, odnosno upravljanje karticom - aktiviranje, izbor ili promena PIN-a, privremena ili trajna blokada, kao i zamena kartice.


Telenor banka je najbrže rastuća onlajn banka u regionu i svojim korisnicima nudi inovativne servise koji im omogućavaju punu kontrolu nad finansijama. 
 

 
Kontakt za novinare:
Jelena Stanković, specijalista za komunikacije, Telenor banka, 063 430 117, jelena.a.stankovic@telenor.rs