Telenor banka uvodi prvu onlajn kreditnu liniju

Share this:

Menu
O NAMA MEDIJA CENTAR NOVOSTI I SAOPŠTENJA TELENOR BANKA UVODI PRVU ONLAJN KREDITNU LINIJU

Share this:

NAZAD
 
Beograd, 14.10.2015. – Telenor banka predstavila je danas prvu ponudu onlajn kreditne linije u Srbiji. Jedinstvena je po tome što sadrži tri proizvoda u jednom. Može se koristiti kao revolving kreditna kartica, kao kredit za refinansiranje postojećih obaveza uz dodatna pristupačna sredstva za potrošnju ili za bezkartična onlajn plaćanja, kao što su računi za infostan ili struju.
 
„Uvođenjem prve onlajn kreditne linije naš proizvodni portfolio je potpun. Uz sinergiju telekomunikacijskih i bankarskih rešenja, nastavljamo da predvodimo razvoj onlajn bankarstva u Srbiji i donosimo inovacije.

Telenor banka je postala najbrže rastuća onlajn banka u regionu, a za samo 12 meseci dupliran je broj korisnika mobilnog bankarstva u Srbiji, po ubrzanoj kvartalnoj stopi rasta sa 6–12% na 31%,“ kaže Ove Fredheim, generalni direktor Telenora Srbija i predsednik UO Telenor banke. 
 
 
Pored kreditnog limita do 1.000.000 dinara, uz 26% kamate i maksimalnog grejs perioda od 45 dana, ova kreditna linija ide korak dalje i omogućava onlajn plaćanja putem internet ili mobilne aplikacije sa kreditnog računa. Ukoliko se plaćanja obavljaju preko “Račun na klik” usluge, transakcija sredstava izvršiće se bez provizije. Kao kredit za refinansiranje, ova kreditna linija omogućava otplatu refinansiranog iznosa po revolving modelu ili podelom na rate. Korisnici takođe mogu izvršiti interna ili eksterna plaćanja na drugi račun u Telenor ili bilo kojoj drugoj banci, interni prenos na tekući račun, ili slati novac na imejl ili mobilni telefon putem aplikacije uz niže provizije.


„Veoma sam ponosan što je internet i mobilno bankarstvo postalo opcija kojoj se korisnici u Srbiji sve više okreću i biraju nas kao pouzdanog partnera u svakodnevnim bankarskim poslovima. Kao članica Telenora, cilj nam je da budemo voljeni od strane korisnika i za ovih nešto više od godinu dana rada, formirali smo stabilne temelje za naš dalji razvoj. Prema istraživanju Ipsosa, Telenor banka beleži najviši rezultat koeficijenta zadovoljstva korisnika od 47% (NPS), u poređenju sa drugim najvišim rezultatom od 21% na tržištu”, kaže Navratil. 


Sa više od 100.000 otvorenih računa, Telenor banka predstavlja najbrže rastuću onlajn banku u regionu i svojim korisnicima nudi inovativne servise koji spajaju telekomunikacije i finansije. Jedna od dodatnih pogodnosti prve kreditne linije u onlajn bankarstvu jeste i mogućnost naprednog upravljanja kreditnom MasterCard karticom putem interneta ili mobilne aplikacije. Na taj način, korisnici mogu da uštede vreme planirano za odlazak u banku i sve završe onlajn, sa samo par klikova.


Korišćenje onlajn bankarstva poraslo je za rekordnih 20% u proteklih 12 meseci. Osim toga, podaci NBS-a pokazuju da je promet u onlajn bankarstvu po prvi put premašio promet u filijalama, i to za više od milion obavljenih transakcija. 
 
Telenor banka deo je Telenor grupe, jednog od vodećih svetskih mobilnih operatora, koja ima više od 192 miliona korisnika na 13 tržišta. Telenor je najveći pojedinačni investitor u Srbiji sa početnim ulaganjem od 1,5 milijarde evra. Otvaranjem Telenor banke, Telenor je građanima Srbije ponudio savremene i inovativne onlajn finansijske usluge. Prva mobilna i onlajn banka u zemlji orijentisana je na dnevne transakcije građana i laureat je Američke privredne komore kao Lider promena u 2014.
 

 
Kontakt za novinare:
Jelena Srećković, ekspert za komunikacije, Telenor banka, 063 430 192, jelena.sreckovic@telenor.rs