Menu
 

Kada se spoje dve super stvari, onda je to stvarno pravi par!

 

Mobi Banka i Yettel su ti spremili posebno iznenađenje, ako si zajednički korisnik.

Pogodnost koja te očekuje nakon što ispuniš uslove:

400 DINARA MESEČNO NA TVOM RAČUNU U MOBI BANCI TOKOM 6 MESECI OD AKTIVACIJE POGODNOSTI.

Sve što je potrebno je da posetiš neku od Yettel prodavnica i obratiš se Yettel prodavcima za više informacija. 

 
Mesečna uplata od 400 dinara od stane Banke na račun korisnika (u daljem tekstu pogodnost) namenjena je zajedničkim korisnicima Mobi Banke i Yettel-a, koji ispune određene uslove. Pogodnost može biti ostvarena u trajanju od 6 meseci od aktivacije, ali samo tokom onih meseci u kojima su svi uslovi ispunjeni.


USLOVI za ostvarivanje pogodnosti:
  • Neophodno je da korisnik ima aktivan broj u Yettel mreži (zaključen postpaid GSM Ugovor sa bilo kojim paketom usluga),
  • Potrebno je da korisnik tokom trajanja pogodnosti ima aktivan račun u Mobi Banci, tj. da isti nije ugašen (bez obzira na vrstu paketa u okviru koga je otvoren)
  • Potrebno je da korisnik, počev od momenta oglašavanja promocije, prvi put primi zaradu ili deo zarade u minimalnom iznosu od 35.000 dinara na račun koji ima u Mobi Banci
 

Aktivacija

 
  • Da  bi učestvovao u promociji potrebno je da korisnik poseti Yettel prodavnicu i Yettel zaposlenom potvrdi da je zainteresovan za pogodnost.
  • Yettel zaposleni će mu još jednom objasniti uslove, a ostatak komunikacije ka Mobi Banci će završiti Yettel.
  • Da bi ostvario Pogodnost Korisnik u narednih 60 dana od dana kada se u u Yettel prodavnici izjasnio da je „zainteresovan“ treba da prebaci zaradu ili njen deo u minimalnom iznosu od 35.000 dinara na račun u Mobi Banci.
  • Pogodnost će biti aktivirana pri prvoj dospeloj zaradi na račun korisnika u Mobi Banci o čemu će biti obavešten odgovarajućom imejl notifikacijom.
  • Korisnik će od trenutka primljene prve zarade na račun u Mobi Banci, narednih 6 meseci dobijati 400 dinara na račun u Mobi Banci. Primljena sredstva korisnik može da koristi u svrhe koje on odabere

 

Deaktivacija (gubitak pogodnosti)

Mobi Banka i Yettel će izvršiti automatsku deaktivaciju pogodnosti u sledećim slučajevima:

  • korisnik više nije postpaid korisnik Yettel mreže,
  • korisnik je deaktivirao/ugasio račun u Mobi Banci,
  • korisniku su izostale minimum 2 zarade u minimalnom izosu od 35.000 dinara u okviru tri meseca,
  • Iskorišćeno je 6 meseci pogodnosti, tj. 6 uplata na račun od po 400 dinara
  • Istekao je period od 6 meseci od aktivacije pogodnosti, bez obzira da li je korisnik primio svih 6 ili ni jednu uplatu od 400 dinara.  

Napomena: Ukoliko korisnik izgubi pogodnost usled izostanka 2 zarade u minimalnom izosu od 35.000 dinara u okviru tri meseca, a nije istekao period od  6 meseci od aktivacije pogodnosti, ista će biti ponovo aktivirana za preostali period važenja iste (maksimalno 6 meseci od inicijalne aktivacije) ukoliko korisnik ponovo prenese zaradu u minimalnom iznosu od 35 000 dinara na račun otvoren kod Mobi Banke i ispunjava ostale Uslove.


 

Dodatne informacije

  • Prilikom aktivacije pogodnosti, korisnik će dobiti odgovarajuću imejl notifikaciju sa obaveštenjem da su mu sredstva po osnovu ove promocije u iznosu od 400 dinara uplaćena na račun.
  • U slučaju deaktivacije pogodnosti, korisnik će dobiti odgovarajuću imejl notifikaciju sa razlogom deaktivacije.
  • Ukoliko klijent ne prebaci zaradu u minimalnom iznosu od 35 000 dinara na račun u Mobi Banci u roku od 60 dana od dana kada se izjasnio kao „zainteresovan“ u Yettel prodavnici,  pogodnost mu neće biti aktivirana.
  • Pogodnost je moguće aktivirati samo jednom i po isteku 6 meseci od trenutka kada je pogodnost aktivirana, više nije moguća ponovna aktivacija za istog korisnika (jedan korisnik – jedna pogodnost).
  • Vremenski period od maksimalnih 6 meseci važenja pogodnosti nije moguće produžiti ili zamrznuti.
  • Isplata pogodnosti se vrši do 10. u mesecu za sve klijente koji su ostvarili pravo tokom prethodnog kalendarskog meseca.
  • Trajanje kampanje je do 31.03.2024. godine, a Banka zadržava pravo da ograniči promotivnu kampanju u svakom trenutku, o čemu će informisati klijente putem redovnih kanala komunikacije.


Napomena: Svim klijentima koji u trenutku prekida kampanje već imaju aktiviranu pogodnost, ista će biti isplaćivana u skladu sa prethodno utvrđenim Uslovima (maksimalno 6 meseci od inicijalne aktivacije).