Privremena nedostupnost aplikacija i pojedinih usluga Telenor banke

Share this:

Menu
STANOVNIŠTVO PODRŠKA OBAVEŠTENJA ZA KORISNIKE PRIVREMENA NEDOSTUPNOST APLIKACIJA I POJEDINIH USLUGA TELENOR BANKE

Share this:

NAZAD
 

Zbog unapređenja i redovnog održavanja sistema Telenor banke, mobilna i internet aplikacija biće privremeno nedostupne od subote 2.12.2017. godine od 22 časa do nedelje 3.12.2017. do 16 časova.

Ukoliko koristite:

  • Debit MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da obavljate plaćanja, uplate i isplate u dinarima, dok će privremeno biti nedostupne uplate i isplate novca u evrima na bankomatima Telenor banke. 
  • Kreditnu MasterCard® karticu - bićete u mogućnosti da neometano obavljate plaćanja, kao i da podižete novac na bankomatima Telenor banke.


U istom periodu, plaćanje karticom i podizanje novca u dinarima na bankomatima biće dostupno u okviru sledećih dnevnih limita:


 
I Podizanje gotovine na bankomatu 80.000 RSD
II Plaćanja karticom na POS terminalima i putem interneta 100.000 RSD
Ukupan dnevni limit (I+II) 150.000 RSD
 
Postoji mogućnost da će onlajn plaćanja na pojedinim sajtovima biti van funkcije.
Hvala na razumevanju.