Da li je potrebno da kao klijent preduzmem neku akciju ili da posetim ekspozituru ili Telenor prodavnicu?
Ne, ovim povodom ne morate da posetite ekspozituru ili da preduzimate dodatne akcije. Uz Mobi Banka aplikaciju upravljajte svojim finansijama lako kao i pre, jer imate banku na svom telefonu. I dalje nas možete pronaći u svim Telenor prodavnicama!
Da li se menjaju cene usluga banke?
Ne. Cene usluga se ne menjaju, i možete ih pronaći u Tarifniku koji važi od 7. oktobra 2019. godine.
Da li moj broj računa i platna kartica ostaju isti?
Vaš broj računa ostaje isti, a vašu postojeću platnu karticu možete koristite do isteka roka važenja, kada će vam biti reizdata kartica sa novim vizuelnim identitetom.
Da li se menjaju mobilna i internet aplikacija banke?
Vaše aplikacije imaju dobro poznate funkcionalnosti, ali dobijaju novo ime Mobi Banka i novi dizajn. U međuvremenu, možete da koristite postojeće aplikacije Telenor banke, a potom će, kao i do sada, biti potrebno da ažurirate svoju mobilnu aplikaciju u Google Play prodavnici ili App Store-u.
Hoću li imati problema s aplikacijom zbog promene imena?
Ne, dovoljno je da ažurirate svoju aplikaciju u Google Play ili App Store-u. Vaši podaci u aplikaciji i sve njene dobro poznate funkcionalnosti ostaju isti.
Da li se ove promene odražavaju na moj kredit i visinu kamate?
Ne. Osim novog poslovnog imena Banke, svi ugovoreni uslovi ostaju nepromenjeni.
Da li usluge i proizvodi banke ostaju isti?
Usluge i proizvodi ostaju isti i možete ih videti na novom sajtu www.mobibanka.rs.
Da li se menjaju moje platne kartice? Ako da, kada i kako?
Ne, vašu postojeću platnu karticu koristite do isteka roka važenja, kada će vam biti reizdata kartica sa novim vizuelnim identitetom.
Kako će funkcionisati plaćanje MasterCard karticom?
Isto kao i do sada. MasterCard kartica Mobi Banke zadržava iste uslove.
Da li moja štednja ostaje ista?
Ugovoreni uslovi štednje ostaju nepromenjeni do isteka važenja.
Da li ostaju iste lokacije bankomata?
Svi bankomati za isplatu ili uplatu dinara / evra platnim karticama ili korišćenjem mCash usluge u mobilnom telefonu, ostaju na dobro poznatim lokacijama, ali sa novim imenom Mobi Banka. Detaljnu mapu bankomata i dalje ćete imati u vašoj mobilnoj i internet aplikaciji.
Hoću li i dalje dobijati obaveštenja banke na SMS ili imejll?
Naravno, samo će vam od sada imejlove i SMS poruke slati Mobi Banka.
Šta se događa s mojim ugovorom o kupovini telefona s Telenorom?
Vaš ugovor se ne menja, i nastavljate da isplaćujete svoje obaveze kao i do sada.
Da li se menja adresa vašeg sajta?
Adresa vaše banke sada je www.mobibanka.rs. Na novom sajtu, pored svih informacija u vezi sa proizvodima i uslugama, možete pronaći linkove ka društvenim mrežama. Ukoliko pak imate sačuvan u „bookmark-u“ stari sajt, ne brinite, bićete preusmereni na novi.
Da li vaša mejl adresa ostaje ista?
Vaša banka ima nove imejl adrese sa nastavkom @mobibanka.rs, a stare imejl adrese @telenor.rs biće dostupne još neko vreme. Kontakti banke su: banka@mobibanka.rs i 063 9005. Za sve ostale detalje posetite www.mobibanka.rs.
Zašto je došlo do promene imena banke?
PPF Grupa je u februaru 2019. završila proces kupovine 100 odsto vlasništva nad akcijama Telenor banke od Telenor grupe, nakon što je prethodno dobila neophodnu regulatornu saglasnost Narodne banke Srbije. Preuzimanjem 100% akcija, PPF Grupa je postala novi vlasnik Telenor banke. U skladu sa promenom vlasništva, Telenor banka menja ime i vizuelni identitet i postaje Mobi Banka. Ova transakcija predstavlja prirodni korak PPF Grupe na tržištu Srbije, posle prošlogodišnjeg preuzimanja Telenorovih telekomunikacionih kompanija u centralnoistočnoj Evropi, tačnije u Mađarskoj, Bugarskoj, Srbiji i Crnoj Gori.
Ko je sada vlasnik banke?
Vlasnik Mobi Banka je PPF Grupa, koja ulaže u više segmenata tržišta, kao što su bankarstvo i finansijske usluge, telekomunikacije, biotehnologija, osiguranje, nekretnine i poljoprivreda. PPF doseže od Evrope preko Azije do Severne Amerike i raspolaže imovinom u vrednosti od više od 45 milijardi evra (stanje na dan 31. decembra 2018).
Kome se mogu obratiti ako imam još pitanja u vezi promene imena?
Ukoliko imate dodatnih pitanja, možete nas kontaktirati na imejl banka@mobibanka.rs ili pozvati naš Kontakt centar na dobro poznati broj 063/9005.