Menu
 


Kredit. Kako? Brzo i lako.

Sada je i kredit na klik.

 

Uz samo jedan klik, dostavi sve podatke potrebne da podneseš zahtev za kreditne proizvode Mobi Banke, putem usluge eUprave Moji podaci za banku.  

 

Mobi Banka je među prvim bankama u Srbiji koja podržava ovu uslugu eUprave i svojim korisnicima omogućava da na jednostavan način, potpuno onlajn, uz uštedu vremena i troškova, pribave neophodne podatke za podnošenje zahteva za kredit i proslede ih Mobi Banci. 


Uz to, kod naših savetnika možeš dobiti parametre za dvofaktorsku autentikaciju (eID), neophodnu za korišćenje ove usluge kao i drugih usluga eUprave.  


Usluga Moji podaci za banku dostupna je postojećim korisnicima Mobi Banke, koji prilikom podnošenja zahteva za kredit putem internet aplikacije ili na prodajnom mestu žele da dostave podatke na ovaj način. Podatke možeš da dostaviš ovde.   




Kako se koristi usluga Moji podaci za banku? 


Prilikom podnošenja zahteva za kreditne proizvode, koraci su sledeći:

  1. Registruj se ili prijavi na portal eUprava, kvalifikovanim sertifikatom ili dvofaktorskom autentikacijom. Više o ovoj vrsti registracije saznaj na portalu eUprave.
  2. Na portalu eUprave u okviru opcije Usluge odaberi i pokreni uslugu Moji podaci za banku.  
  3. Kada se pokrene usluga, odaberi Mobi Banku i klikni na dugme Preuzmi podatke. U ovom koraku nalazi se i pristanak za obradu podataka o ličnosti.
  4. Klikom na Prosledi podatke, generišu se dokumenti Zahtev za prikupljanje i omogućavanje prosleđivanja podataka kao i Pristanak za obradu podataka o ličnosti, koji se odmah dostavljaju Mobi Banci.
  5. Nakon što od eUprave dobiješ na imejl Potvrdu o elektronskoj dostavi, na internet aplikaciji Mobi Banke, u Katalogu proizvoda, odaberi željeni kreditni proizvod i započni proces apliciranja. Umesto potvrde o zaradi (izvodi banke ili potvrda o zaposlenju) priloži dobijenu Potvrdu o elektronskoj dostavi. 
  6. Na osnovu ličnih, finansijskih i podataka o poslodavcu, priložene dokumentacije i podataka iz izveštaja Kreditnog Biroa, Banka će doneti odluku o odobrenju kredita, o čemu ćemo te obavestiti putem SMS poruke i imejla.


Ko može da koristi uslugu?


Usluga Moji podaci za banku dostupna je postojećim korisnicima Mobi Banke, koji prilikom podnošenja zahteva za kredit putem internet aplikacije ili na prodajnom mestu žele da dostave podatke na ovaj način. 


Korišćenje ove usluge i podnošenje Zahteva za dostavljanje i omogućavanje prosleđivanja podataka mogu da izvrše samo registrovani korisnici portala eUprave (eGrađanin), čiji se identitet potvrđuje elektronskom identifikacijom srednjeg ili visokog nivoa pouzdanosti (dvofaktorska autentikacija ili kvalifikovani sertifikat).  


Naši savetnici ti mogu pružiti uslugu izdavanja parametara za dvofaktorsku autentikaciju, a listu lokacija savetnika pogledaj ovde

Sve informacije kako da postaneš eGrađanin pronađi ovde.

 



Česta pitanja:


  • Želim da podnesem zahtev za keš kredit. Na koji način da apliciram sa dostavom podataka putem eUprave? 


Nakon što putem usluge eUprave Moji podaci za banku preneseš podatke Mobi Banci, dobićeš Potvrdu o elektronskoj dostavi na tvoju imejl adresu. Ukoliko si korisnik Banke, možeš putem internet aplikacije da podneseš zahtev za kredit i tom prilikom ćeš umesto potvrde o zaradi (izvodi banke ili potvrda o zaposlenju) priložiti Potvrdu o elektronskoj dostavi dobijenu u okviru usluge Moji podaci za banku. 


  • Da li mogu da podnesem zahtev za kredit kod Mobi Banka savetnika i da dostavim podatke putem usluge Moji podaci za banku?


Da, ukoliko si postojeći korisnik Banke, dovoljno je da sa važećom ličnom kartom posetiš Mobi Banka savetnika. Lokacije savetnika pogledaj na linku.


  • Da li mogu da na ovaj način podnesem zahtev za kreditnu karticu ili dozvoljeno prekoračenje? 


Da, možeš da podneseš zahtev za kreditnu karticu i dozvoljeno prekoračenje.


  • Da li mogu da apliciram na ovaj način za kredit za telefon u Yettelu?


Način podnošenja zahteva za kredit za uređaj u Yettel prodavnicama ostaje kao do sada, pa korišćenje usluge Moji podaci za banku nije neophodno. Više informacija potraži ovde


  • Koje podatke dostavljam putem usluge Moji podaci za banku?


Kompletan spisak podataka koji se dostavljaju iz službenih evidencija organa javne uprave možeš videti na portalu eUprave prilikom pokretanja usluge. 


  • Da li se zahtev za pribavljanje podataka putem usluge Moji podaci za banku naplaćuje?


Ne, ova usluga je besplatna za korisnike eUprave.